Sunday, November 18, 2007

Hvil i fred.

Du skulle hatt bursdag idag du
vi skulle sitti her med kaker og brus
syngi bursdagsangen for deg på 2 språk,
selvom du kanskje ikke var like flink i begge

Du skulle gått i 1
lekt med alle de andre
lært å lese å skrive
hekle og lime

du hadde sikkert spilt fotball
jeg kjøpte meg et skateboard her om dagen
når jeg våkna til morran idag gikk det opp for meg
du skulle fylt 6 år idag.
skateboardet hadde vært en perfekt gave.

Vi fikk aldri bli kjent med deg lillevenn.
18/11- 2001 jeg fikk en lillebror,
Det var deg lille Dag..
Du var død, du fikk aldri se lyset
Aldri møte varmen om sommeren
aldri kulden om vintern
aldri familiedager , bursdager, påsker og nyttår.

Du er alltid i mitt hjerte lillebroren min<3

2 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Veldig bra skrevet, Silje! Sitter jo her å griner jo! Det er første gang jeg har grini siden jeg kom hit. Jeg huska det dagen før og dagen etter, men tror jeg fortrengte det på selve dagen. det er rart. han kunne vært 6 år nå. det er ganske mye... og skateboard hadde vært perfekt! rart hvordan man kan savne noe man aldri har hatt...

4:21 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Glad i deg Siljen min.
God du..
Mamma.

1:22 AM

 

Post a Comment

<< Home