Thursday, April 30, 2009

Hjemreise dag!

Jeg sitter her å gleder meg MASSE til å reise hjem!! ikke for at det ikke har vært en fin tur, men bare fordi jeg gjerne vil hjem. Jeg skal hjem til Mamma idag!! no som egentlig er ganske teit siden det er en av de siste helgene på skolen, men ingen andre skal være der så hvorfor skal jeg?
Egentlig har jeg lyst til å dra hjem til Pappa å, men jeg rekker rett å slett ikke begge deler:( så sånn er det! Men er hjemme om to uker! sykt at det bare er to uker til skoleåret slutte :/

Jeg reiser til Gol på lørdag , da skal jeg sove hos Mari! <3<3<3 Gleder meg MASSE!!! Savner golfolka mine jeg<3

også er det opp på skolen natt til mandag( evt mandag morgen)
Gleder meg masse til det å jeg:P


Men nå skal jeg sjekke ut a rommet så

HastA la VistA PeoPle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home