Sunday, December 09, 2007

Jeg er fullstendig klar over at jeg fortsetter i detta tempoet kommer jeg til å gå på døra… rimelig snart. Jeg er samtidig klar over hvor mye jeg ”kan” gå glipp av ved å stoppe opp å tenke, å det er det jeg er redd for. At verden bare skal rulle forbi meg, idet jeg er opptatt av å analysere hverdagen. Jeg vil ikke risikere det. Så jeg kommer antagelig til å fortsette som jeg gjør, til en dag det bare ikke lar seg gjøre mer.

Men hvordan veit man når man har ” gått på en smell”
Av utrykket er det lett å forstå er ikke dette en behagelig opplevelse, så antagelig er det på det tidspunktet du føler at det stopper opp, at du ikke kan klare mer, verken opp eller ned.

Jeg skal prøve å vike unna ”smellet” neste gang det banker på, men kan ikke garantere at jeg klarer det, da er det bare å satse på at man kommer seg på beina igjen innen det har gått alt for lang tid:S

HasTa La viSta pEople!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home