Tuesday, September 15, 2009

Forelesning , hybel og minipc!

Jeg sitter på forelesning, men en bitteliten Pc, den er knøttliten og jeg sliter med å finne tastene på det, men jeg smiler og er greit fornøyd med min nye pc. Unødvendig sier du? mye mulig , men jeg likte den, falt pladask å måtte bare ha den.

Idag har vi det utrolig spennende, høyst lærerike og inntresante faget : Hva er Reiseliv ? Jeg har vell egentlig ikke skjønt forskjellen på dette faget og de andre vi har, selvom det vell virker til å si seg selv at : Reiseliv og samfunn og Reiselivsgeografi ikke er helt det samme.
Allikevel ser jeg ikke helt forskjellen, samtidig som jeg ikke heelt veit hvem bok som er til hvem fag.

nå skal jeg følge med :D

HastA la VisTa PeoPle!

2 Comments:

Blogger christus said...

Hva slags pc har du kjøpt? Hvilket merke liksom.. Jeg har også kjøpt minipc =)

10:16 AM

 
Blogger Silje Elisabeth said...

acer aspire one.. 10.1 tommer..

8:41 PM

 

Post a Comment

<< Home