Saturday, October 10, 2009

Kaster inn håndkle....

Det har vært et vanskelig valg, for liker studentlivet og friheten, men ja.. jeg skal hjem....
Det stikker og kribler inni meg på en gang, jeg HATER å kaste inn håndkle, det er no av det værste jeg veit, gi opp på denna måten.

Men sånn har det nå blitt, hva kan man si? jeg reiser hjem for å finne meg selv, kanskje studier passer for meg neste høst? eller kanskje ikke ? de passer hvertfall ikke akkurat nå...
Så der, nå var det ute i offentligheten, jeg slutter på Høyskolen i Lillehammer og Reiseliv er for min del historie, hvertfall for denne gang.

Til klassen, om dere av en eller annen grunn faller innom her.
Takk for tida som har gått og håper dere kommer dere igjennom med god margin hele gjengen!
og takk til dere som flere ganger var der når jeg ikke var der selv , på en måte..
Håper jeg hører litt fra dere innimellom, dere er en flokk flotte mennesker vet dere ;)

jeg sitter her i Statoil uniformen , uvitene om hvor lenge jeg fortsetter der, tiden vil vell vise.
Men en ting er sikkert jeg har mål som skal nås det året her UANSETT, selv om jeg gir opp skolen, gir jeg ikke opp alt....

Mål for året:
  • Lappen
  • Bil ( antagelig postmannpat bil med to seter :P)
  • Jeg skal finne meg selv (hva nå enn dette innebærer)
  • Legge planer for fremtiden
  • Tjene opp så jeg har litt penger når jeg finner min vei her i livet

for at dette skal bli en realitet, skal jeg flytte hjem... Hjem til Tina og Pappa i selveste Grøttegata i Lier.

nå skal jeg legge meg, for imorgen skal jeg øvelseskjøre litt( blir vell mye fremover) Også skal jeg være med Trym og ta bilder.. :D

HAstA la ViSTA peOplE!

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Åååh, jeg hadde jo lyst til at du skulle bli, du er jo så søt og morsom :) kommer du ikke tilbake til Lillehammer i det hele tatt? :( klem Gry

9:02 AM

 
Blogger Silje Elisabeth said...

ååååh søta<3 du er hvertfall av kremen i klassen... savner deg faktisk litt!!

kommer tilbake på besøk vøtt ;) har jo leiligheten til 1 jan ;)

12:25 PM

 
Anonymous Tone S said...

Hei kjære du!
Er trist å høre.. Jeg synes det virka ut som du klarte deg fint her nå! Kommer til å savne deg her! Lykke til videre.. Husk at det er bare å sende meg en melding når du er her:) Klem fra Tone

5:41 AM

 
Blogger Silje Elisabeth said...

vell Tone.. gikk jo greit.. men følte ikke jeg hadde no særlig der oppe å gjøre.. jeg får ikke med meg det jeg leser.. å det suger litt.. men det går.. kommer nok heeelt klart på besøk vøtt:D kommer til å være mongosjalu når dere står på eksamen hele gjengen.. men jeg klarer meg ;)

Begynner å jobbe så fort jeg får en jobb :P i mellomtiden er det bare å satse på at jeg får litt vakter på Statoil :D

savner dere altså!

1:39 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Hei silje!
Snakka med Mari på lørdag og hun fortalte at du hadde slutta.. trist å høre, men satser på at det var det riktige valget for deg :)
Lykke til med alt da, vi ses vel neste gang du er på Lillehammer.
Klem fra Mari Løken =P

6:56 PM

 
Blogger Silje Elisabeth said...

jepp :( sånn er livet dessverre.. men men.. kommer på besøk:D:D da skal jeg plage dere allesammen:D:D


klem

12:12 AM

 

Post a Comment

<< Home