Sunday, January 06, 2008

jaggu var ferien atter en gang over.

Før jeg rakk å si BANZAI mer enn to ganger vell å merke.

Så sitter man igjen med en snodig følelse av at det er et eller annet du ikke har gjort, noe du selvfølgelig alltid har.

Oppdateringer på alle fronter:

  • Pass dere for den lille søte røde bilen med rompe( Bodil sitter bak rattet)
  • Jeg er EKSTREMT lei av at andre forteller henne hva hun skal gjøre
  • Ipoden min inneholder BARE musikk i en tillfeldig rekkefølge.
  • Bladesene mine er for lange, Rigz sine er for korte(vi vurderer å kappe av å lime på)
  • Skolen begynner imorgen å det er stress
  • BANZAI
  • "spise maten" MHARM
  • du skal være jævli forsiktig med det du driver med
  • feil fetter? nei riktig:P

Det blei jammen nytt år iår også jo.. ikke dårlig egentlig:P

HAstA lA ViSta PeOpLe

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

BANZAI!!! stemmer det!
Jeg syns ikke det er så stress å starte på skolen igjen, da.
Men gruer meg litt til utholdenhets-trening og sånt. men det går nok greit!
Alt ordner seg vettu!

9:43 PM

 
Anonymous Anonymous said...

Heeeeiii Silje!
Najs at du har blogg, visste ikke det:-) Håper alt er bra for tiden!
Snacxxxxx for å si det sånn;
Sarah

8:00 AM

 
Anonymous Anonymous said...

også kan du jo sjekke ut min hvis du er keen; www.strandstol.blogspot.com

8:01 AM

 

Post a Comment

<< Home