Tuesday, October 13, 2009

jobbing på G!

Hva kan man si ? jeg jobber igjen ?
Idag er det kveldsvakt på Statoil og sunn som jeg er gomler jeg gulerøtter i pausen :D , jeg er sunn heelt til jeg tar en snus, ja nettopp var denna helvettes snusen som jeg i liten grad har vurdert å droppe.

Egentlig eneste gang var søndag, da jeg sa : sånn, når denne boksen er tom, da er det slutt.Hadde det enda ikke vært for at jeg satt på et utested akkurat da, så kanskje :p men uansett, har jeg ikke akkurat motivasjonen til å slutte, den finnes bare overhodet ikke der.
Å ja folkens, jeg er klar over at det ikke er billig, at det ikke er sunt og at det er liiiite flatterene med jenter som snuser , men det gjør jeg altså.
Uansett hvor mange ganger daglig jeg hører ting som : ta ut snusen, du ser helt idiot ut eller: er det no vitts i det der? eller andre lite positive ting.

Jeg har bare et svar, jeg skader ikke deg, så hvorfor er det ditt problem ?
Ta heller å snakk til de som sitter med en sigg rett foran trynet ditt UTEN at de spør om det er greit for deg først! det er faktisk de du tar skade a! ikke meg som faktisk holder nikotinen min for meg selv ^^

Nå skal jeg hoppe bak kassa igjen, også skal jeg faktisk jobbe i barnehagen imorgen! og jeg gleder meg som en UNGE:D:D:D:D

HAsTA la VISTa PeoPle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home