Friday, March 14, 2008

man lærer av sine feil...

det er bare ene og alene spørsmål om hvor mange ganger man skal feile for å lære....
i noen tilfeller håper man det holder med en.
slik som:

Når jeg i all hast skulle løpe over veien, noe som viste seg å være enklere sagt enn gjort, da en buss kjørt inn i meg.

Det holder med en gang.

Eller når du erfarer at din skuddsikre plan om å sitte på med noen ... ikke engang holder vann.

Det holder med en gang.

Eller når du står opp om morran å skjønner du har sagt noe skrekkelig dumt

Det holder med en gang


Det holder med en gang for det meste. hvertfall det som er dumt som du burde lære av.

Det er det som plager meg, jeg lærer ikke så fort.. jeg er ikke lettlært som så mange andre. jeg trenger så mye tid, til tider fordi ejg er ukonsentrert å teit, til tider fordi jeg bare ikke skjønner..

Men noe jeg har lært i det siste er: jeg skal være takknemlig for det jeg har, ikke ta ting for gitt.

Det er faktisk ikke folks oppgave å kjøre rundt på meg( jeg kunne bare kjørt rundt med meg selv)
Det er faktisk noe som heter studieteknikk( noe jeg ikke skjønner hva er, men tydeligvis burde)
Det lønner seg å se seg for når du går over veien;)

0 Comments:

Post a Comment

<< Home