Sunday, July 04, 2010

WÆÆÆ!

Det er rart å sitte på jobben å tenke på at det er min siste vakt ( ikke for alltid, men for nå) Jeg har over 3 måneder fri fra Statoil, fra det minuttet jeg forlater stasjon idag. Det er rart, skummelt og veldig deilig.
Det er fortsatt noen dager til jeg tar fri på ordentlig, barnehagen stenger ikke til fellesferien før på fredag.

Det er en ekstrem spenning som sitter i kroppen, fra topp til bunn. Det blir rart å ikke ha jobb de neste månende, men jeg trenger å komme meg litt bort fra mas å tjas.

Costa Rica som IFYE gjennom 4H er planen de neste månende!

Rommet er atter en gang pakket i alle mulige slags sekker,bagger, esker og poser . De står som noen trøsteløse sjeler over hele rommet mitt. De blir forlatt til jeg kommer hjem og flytter for meg selv. For denne gangen skal jeg nok ikke hjem igjen, jeg er voksen (virker hvertfall sånn på når jeg får blomster:P) og må stå på egne ben.

nå skal jeg fortsette bak kassa litt til og spørre for siste gang på ei god stund alle de endeløse spørsmåla vi bensinstasjon medarbeidere spør!

HAsta La vISta PeoPle!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home