Thursday, April 24, 2008

56 dager!

om 56 dager og noen timer står jeg med et stykke papir i henda og denne delen av livet mitt kommer muligens til å passere i revy foran øynene på meg.
om 57 dager våkner jeg opp uten en eneste lekse som burde vært gjort/bynt på ...
da er jeg fri! fri til å gjøre som ejg vil,

fri til å lese en bok, ikke fordi jeg må, men fordi jeg vil.
fri til å ta kjøretimer og få lappen.
fri til å scrappe og surre
fri til å svømme meg en tur
fri til å være meg selv i verden
FRI!!

Det summer i hodet mitt.. jeg veit ikke helt hva jeg ikke har gjort som burde være gjort, eller hva jeg skal ta meg til . eller hvor jeg skal begynne. er så ekkelt masse som skulle vært gjort, men tankene mine er alle andre steder.

håper det ordner seg snart...

HasTa LA viSta PeoPle

0 Comments:

Post a Comment

<< Home