Thursday, July 22, 2010

Reisebrev fra andre sida a dammen!








































Her ser dere bilder fra jeg var hos Maren sin familie et par dager!







Her bor jeg da, et lite søtt hus. Vindu te venstre er der jeg har rom. Det er på en måte to hus som henger sammen, så i den delen jeg bor i bor det nesten ingen ..








Overlevelsesmat ?








Her skjer det mye, men lite.


Jeg har vært på kino:

















Kinoen her nede virker litt "old fashion" men man kan heldigvis velge hvor man skal sitte, uavhengig om man kjøper billett sammen eller ikke, det er jo litt praktisk igrunn. Da jeg fortumla som jeg var ikke skjønte at jeg måtte kjøpe billett. Fordi jeg ikke skjønte om de kjøpte billett for meg, igjen ekke enkelt med spansk!




















Vente på bussen bilder: Reineer og meg og meg og Saiding


Dagen etter fikk jeg besøk av Maren/Mini (den andre norske IFYEN her nede)

















Her mekker vi juice av et eller jeg egentlig ikke hva er. Det er noe av det jeg liker her nede, de bruker alt feks papaya, der bruker de rota også. ( Jeg liker ikke papaya, men rota smaker ikke så allerværst) Mye jobb for litt juice!



Så var vi i bursdag, men det har jeg ikke no bilder av, fordi jeg glemte å bytte batteri før vi dro, men bilder kommer, for Maren hadde med kamera!




Her nede peller de ut det beste av tomaten og putter is i colaen. Hva er dette for noen folk tenker du kanskje, å tro meg det har jeg å tenkt et par ganger, det er det jeg prøver å finne ut!



Det er haugevis med kiosker langs veien her ( der det ser skikkelig øde ut) og
har nå skjønt hva alle dissa «kioskene» langs veikanten skal være godt for, de er enkelt og greit for slitne menighetsmedlemmmer på langtur, som ser etter et sted å ha pissepause, som også betyr shoppe godiss pause her nede.



Spiste en vanvittig god burger igår ikke for å nedverdige Zita her altså , men denne burgeren var i sin helt egen klasse! Tror det kalles orgasme for munn når den er så god! Har kikka meg GAL i suvenirsjapper.. så tror kanskje , muligens , med liten sannsynlighet at jeg er lei :P
Har prestert å kjøpe meg ny klokke idag. Å den er superkjempesøt :D






Noen ting jeg kjøpte, Klokka og burgeren<3














HAsta La viSTa People <3

0 Comments:

Post a Comment

<< Home