Tuesday, September 07, 2010

Livet naa for tida!






jeg har tatt av aa flytta inn paa internett idag, saa da tenkte jeg det var paa sin plass med en liten oppdatering( annet enn et gammalt dagbokinnlegg)

bildene er fra helga hvor jeg var paa 4S landsmote for kvinner. litt anderledes her nede! folk begynner aa staa opp kl halv 4 for aa gjoere seg klare til frokost kl 6! i tillegg er alle (med unntak av "leirkomiten") voksne damer!

paa foerste bilde staar jeg foran en vulkan med to av ungdommene som jeg hang med store deler av helga, bilde to en gjeng folk og bilde 3 er en 4s madrass, det var for anledningen kjopt inn rundt 200 nye slike madrasser (tror det er fordi det ikke er helt vanlig at alle har liggeunderlag her i landet!)

paa bilde 4 staar Maren og jeg med noen 4S sjefer, som snodig nok er mannfolk, selvom organisasjonen for voksne er for kvinner, er alle sjefene mannfolk!

og bilde 5 er alle som var hjelpere pàa samlingen pluss Maren og meg!

Dette var en helg utenom det vanelige, selvom det var voksne damer og ikke ungdommer som var her var det aktiviteter og turer og jeg storkoste meg!
Jeg har tumla meg fram paa spansk (for det meste uten ordbok, da det blei latterbrol naar den kom fram fra enkelte) jeg har bade i varmekilder, vaert paa baatur og sett paa vulkanen.. og jeg har fatt venner som kun snakker spansk! Helga blei avslutta med flytting til ny familie og det vil si flere timers bilkjoring. jeg var tvaers igjennom odelagt hele turen, kroppen verka fra topp til taa, hodet kjentes ut som en ballong , jeg som normalt spiser alt jeg kommer over, hadde ikke matlyst.

Jeg regna med at naa kom influensaen. feberen og snorrete nese, men heldigvis tok jeg feil. etter en dag hos min nye familie har jeg fatt slappet av a ikke gjort noen verdens ting! det er sykt deilig a kjenne at kroppen har energi og jeg fikk sove som en normal sovn hjemme!

Ellers har jeg ikke stort àa medele annet enn at jeg maa kjope nye joggesko, da de jeg har naa STINKER dette fordi jeg glemte aa putte de i sentrifuga foer ejg satte de til tork, sa de torka pa en mate aldri..

Sandalene mine har gatt opp i sommene og slipperesene er allerede skiftet ut.
Noen av klaerne blir ikke reine og sekken er allerede for liten!
jeg er storfornoyd at jeg naa bor i et hus med dusj(sann at vannet faktisk kommer ovenifra)
ellers har minipcen klikka i vinkel og trenger HJELP! men det faar bli en dag det passer.
det var alt for idag..

HaSta La VisTa PeopLE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home