Sunday, October 24, 2010

Norge, jobb og rommet til Tobias

Det er 24 oktober og jeg har akkurat stått opp for andre gang idag, jeg var oppe halv 11 og spiste frokost en typisk søndagsfrokost hvor Mamma hadde bakt rundstykker.

Men jeg sovna igjen noe jeg gjør for ofte for tida, jeg sovner så fort jeg ikke gjør noe ( og av å til også mens jeg gjør noe ) Det er derfor jeg nå har tatt det store skrittet å bestilt en legetime. jeg er bare nødt! Problemet mitt er ikke at jeg ikke liker å gå til legen, problemet er heller at jeg ikke liker når legene på legekonoret skal ta blodprøver av meg og ikke skjønner hvorfor jeg ber om å få en spesialist! Jeg kjenner faktisk kroppen min bedre enn leger jeg aldri har møtt før. De sier som oftest : så fine og synlige blodårer du har, de blir det ikke vanskelig å ta en blodprøve av....

Et par mislykka stikkforsøk seinere gir de meg rett, og jeg får henvisning til sykehuset(evt ringer inn spessialisten ). Det skjer hver gang og jeg kan ikke skjønne at de ikke bare kan gi meg rett med engang å sende meg rett til sykehuset!
Det er nok fordi de har utdannelsen og ikke vil virke ulure ovenfor ei jente på 21. Men jeg har faktisk 21(snart 22) års utdannelse med å kjenne kroppen min, noe ingen andre har!

Men over til det jeg ville si : JEG ER HJEMME !
Jeg har planta de få eiendelene jeg har som ikke er pakket ned utover gulvet på rommet til Tobias (lillebroren min) og har fått beskjed om å rydde det før han kommer hjem imorgen.. altså må jeg rydde det idag...

Men jeg har ikke lyst og ikke energi jeg er svimmel, forkjøla og litt sliten...

Dett var dett for idag

HastA La vIsta PeoplE!

0 Comments:

Post a Comment

<< Home